וילה לנופש זוגי Villa For A Couple Vacation

 ההבדל העיקרי בין דירות שירות לבין בתים משותפים הוא מעמד הקרקע. מטרת דירות השירות היא לשמש כאזור מסחרי בעוד שהבית המשותף דומה יותר לאזור מגורים. עובדה זו הופכת אותם לשונים במעמדם המשפטי בכל הנוגע לתשלום מיסים וכו'.

 k דומים מאוד זה לזה, יש להם הבדלים דטרמיניסטיים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא שדירות השירות נמצאות בעסק. זה אומר שכאשר אתה שוהה בדירת שירות, תהיה לך איכות בת קיימא ואתה לא צריך לחפש את האיכות הנכונה לפני שאתה נוסע.

 דירת שירות אינה נכס למגורים. הכותרת שלהם היא מסחרית. ההבדל בין נכסים למגורים למסחר הוא שנכסי מגורים נבנים למגורים בעוד שנכסים מסחריים נבנים לעסקים. ניתן לרכוש דירת שירות. במיוחד ביעדי תיירות, רכישת דירת שירות יכולה להיות השקעה טובה לעתיד. רוב אתרי ההזמנות באינטרנט מציעים אפשרות סינון ולעיתים קטגוריה נפרדת לחיפוש דירות שירות.

 אם אתם נוסעים עסקיים או נופשים תכופים, אתם עשויים להבין שדירות לטווח קצר הופכות במהירות למלונות היוקרה החדשים. אולי אין להם שירות חדרים או שירות משק בית, אבל רבים מהם מספקים שירותים יוקרתיים והטבות שאתה פשוט לא יכול למצוא ברשת מלונות. במיוחד אם אתה שוהה בעיר שבוע או יותר, השכרת בית או דירה יכולה להיות זולה יותר. מאשר לשלם ללילה במלון. אפילו עבור המלונות החסכוניים ביותר, אתה יכול בקלות לשלם עד 1,000 דולר לשבוע. אבל בתים נחמדים להשכרה רבים גובים סכום דומה עבור שהות של חודש שלם ואפילו מחלקים את שכר הדירה אם אתה נשאר רק חלק מהחודש.

וילה לנופש זוגי רומנטי

 רשתות בתי מלון בנויות לרוב באזורים מסחריים, מה שמגביל אותך לכבישים מהירים ורשתות מזון מהיר. כאשר אתה שוכר דירה או דירה בבעלות פרטית, אתה בוחר את האזור והשכונה שלך. אם אתם מבקרים בשיקגו, למשל, אולי תעדיפו לשהות בשכונה אופנתית בשיקגו ליד ריגלי פילד או לינקולן פארק. בשכונות כמו בלומינגדייל בשיקגו, יש לך גישה ידידותית להולכי רגל לפארקים ציבוריים ולמסעדות מקומיות אופנתיות לבחירה, מה שנותן לביקור שלך תחושה אישית ומקומית יותר.

 אמבטיות עיסוי, טלוויזיות גדולות עם מסך שטוח, חדרי ביליארד ומכונת כביסה ומייבש פרטיים אינם כלולים בהכרח בבתי המלון. עם זאת, הם נפוצים למדי בדירות. אם לא אכפת לך לנקות את הבלגן שלך, מטבח מאובזר הוא נחמד אם אתה מטייל לבד או אם אתה רוצה להזמין אנשים לארוחה. מרפסת קדמית או פטיו בחצר האחורית יכולה להיות שינוי קצב מרענן גם מארבעת הקירות הרגילים של חדר במלון.

 מחפש אתרים כמו Airbnb להזמנת השכרת החופשה הבאה שלך? להלן המדריך שלנו לאתרי הזמנת הדירות המקוונים הטובים ביותר, המספק רשימה של למעלה מ-25 אתרים בהם ניתן לחפש ולהזמין דירות והשכרות נופש באינטרנט. השגת מקום לינה הוא המפתח לחוויית טיול טובה ואם אתם מחפשים מעבר למלונות והוסטלים, השכרת דירה, בית או חדר פרטי יכולה להיות אלטרנטיבה מצוינת. שהייה בדירה לעומת מלון יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף, לקבל יותר אוטונומיה ולהתחבר לאנשים המקומיים. רוב אתרי הזמנת הדירות הללו מאפשרים לך גם לרשום את הנכס שלך כך שתוכל להרוויח כסף בזמן שאתה נוסע או משכיר חדר פנוי או בית שני. Airbnb עשוי להיות אתר האינטרנט המוכר ביותר להשכרת נופש, אבל יש הרבה אלטרנטיבות של Airbnb בחוץ, ורבים נמצאים במקום כבר הרבה יותר זמן. אנו נספק מידע על למעלה מ-20 אתרי הזמנת דירות כמו Airbnb ונחלוק טיפים כיצד להשתמש בהם כך שתמיד תוכל למצוא את המקום המושלם לחופשה הבאה שלך. דירות מעניקות לכם את הגמישות לבשל את הארוחות שלכם, בעלות גמישות מלאה בנוגע לבוא ולצאת, ומאפשרות לכם לעשות כביסה בזמן הנסיעה.

 כיום קל להזמין דירה או נופש באינטרנט מכל מקום בעולם, ודירות יכולות להציע יתרונות רבים בהשוואה לשהייה במלון למטיילים מסוימים. אז בין אם נמאס לכם מ-Airbnb, מחפשים כמה אתרים נוספים להשוואת מחירים, רוצים נכס בניהול מקצועי, או רוצים להזמין דירות באזור שבו ל-Airbnb יש מעט נכסים, רשימה זו של אתרים כמו Airbnb אמורה לעזור לכם למצוא דברים חדשים ומעולים. אתרי הזמנת דירות.

 רשימה זו כוללת גם נכסי עמית לעמית (כגון ב-Airbnb) וגם דירות נופש בניהול מקצועי. רוב אתרי ההזמנות הללו מאפשרים גם לאלה שיש להם חדרים נוספים, דירות ריקות או בתים שניים לרשום את הנכסים שלהם גם באינטרנט, כך שסיפקנו פרטים גם לבעלי הנכסים. Vrbo, ראשי תיבות של Vacation Rentals By Owner, היה אחד מאתרי האינטרנט הראשונים שחיברו בין בעלי דירות למטיילים, וקיים מאז 1995! זו הייתה גם חברת הדירות הראשונה שבה השתמשתי (ג'ס) אי פעם כדי להזמין דירה בצרפת לשבוע.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Post a Comment:

Post a Comment

We welcome relevant and respectful comments. Spam comments will not be approved.